Υπεύθυνη Ε' ΤΑΞΗΣ: Ευδοκία Βασιλειάδου

Επίσκεψη των Ε΄& ΣΤ΄τάξεων του σχολείου μας στη Βουλή των Ελλήνων

Την Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου οι μαθητές και οι μαθήτριες των Ε΄& ΣΤ΄τάξεων του σχολείου μας επισκέφθηκαν τη Βουλή των Ελλήνων συνοδευόμενοι/νες από τις δασκάλες τους κ. Βασιλειάδου, κ. Αλεξίου και τον Διευθυντή κ. Γούλα. Το πρόγραμμα της επίσκεψης περιλάμβανε ξενάγηση στους χώρους της Βουλής και ενημέρωση για την ιστορία του κτηρίου. Στη συνέχεια τα παιδιά […]

Πλάθουμε ψηφίδες.

Χρησιμοποιώντας πηλό φτιάξαμε ένα όμορφο ψηφιδωτό!!!!!!

Νόστιμη Φυσική!!!!!!

Νόστιμη Φυσική!!!!!! Μελετώντας την πήξη και την τήξη , φτιάξαμε πεντανόστιμα προφιτερόλ. Πήραμε την συνταγή από το βιβλίο της φυσικής  της ε΄τάξης , συγκεντρώσαμε τα υλικά, ακολουθήσαμε τις οδηγίες και….. απολαύσαμε τις δημιουργίες μας!

Η Τήξη και η Πήξη φτιάχνουν κεραλοιφές!

Στα πλαίσια της διδασκαλίας του μαθήματος των Φυσικών οι μαθητές/τριες της Ε΄ τάξης έφτιαξαν κεραλοιφές! Με τη δραστηριότητα αυτή κατανόησαν καλύτερα το φαινόμενο της τήξης και της πήξης των σωμάτων. Ήταν ένα διασκεδαστικό δίωρο γεμάτο αρώματα και γνώσεις! Η κεραλοιφή ή κηραλοιφή είναι ένα 100% φυσικό προϊόν, μιας και τα κύρια συστατικά της είναι το αγνό κερί μέλισσας και […]

8 Φεβρουαρίου Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2022

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της  Ε΄ τάξης συμμετείχαμε σε μια εκδήλωση του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου με αφορμή την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2022.  Ετοιμάσαμε ένα ηχητικό μήνυμα ( podcast ) με τίτλο ” Ο Δεκάλογος της Ασφαλούς Πλοήγησης για Παιδιά και Εφήβους”.

ΛΙΜΝΗ ΚΑΡΛΑ

Με την  τάξη μου πήγαμε σε μια λίμνη ονειρική, τη λίμνη Κάρλα. Για να πάμε κάναμε μια ώρα περίπου. Μόλις φτάσαμε ενθουσιάστηκα τόσο πολύ με την υπέροχη λίμνη. Περπατήσαμε και εξερευνήσαμε αρχικά τη λίμνη Κάρλα. Αφού την είδαμε πήγαμε στο μουσείο Λιμναίου Πολιτισμού , στα Κανάλια. Εκεί ένας κύριος μας μίλησε για τη λίμνη Κάρλα. […]

ΒΗΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ!

Στις 3/12/2021 πήγαμε σε μια εκπαιδευτική εκδρομή για να μάθουμε για τα αγάλματα και τα κτίρια του Βόλου. Αυτή η εκδρομή συγκεκριμένα λέγεται ” Βήματα Πολιτισμού” και η ξεναγός μας ήταν η κυρία Αποστολία. Πρώτα είδαμε το γλυπτό της Αργούς. Η Αργώ ήταν το καράβι που προσπάθησε να πάει στην Κολχίδα και τα κατάφερε. Μέσα […]

Το πρώτο μας podcast! ΚΑΙ ΤΑ ΖΩΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ…

Το πρώτο μας ηχητικό μήνυμα είναι έτοιμο. Καλή σας ακρόαση!

Μια αλλιώτικη εφημερίδα!

Το πρώτο τεύχος της εφημερίδας μας είναι έτοιμο! εφημερίδα Έ τάξη 1ο τεύχος

Ταξιδιώτης της γραφής!

Την Τετάρτη,16 Δεκεμβρίου 2021, ήρθε στην τάξη μας μία βαλίτσα από το ίδρυμα Ευγενίδου με τίτλο ” Ο ταξιδιώτης της γραφής ”. Η βαλίτσα περιείχε βιβλία, παρουσίαση, παιχνίδια, δραστηριότητες, υλικά και όργανα γραφής. Πρώτα διαβάσαμε ένα βιβλίο της γραφής. Στη συνέχεια μιλήσαμε για τη σφηνοειδή γραφή και χαράξαμε στη συγκεκριμένη γραφή την ημερομηνία γεννησής μας […]