Υπεύθυνη Γ' ΤΑΞΗΣ: Αργυρώ Φωκίδη

Επίσκεψη στο Μουσείο Πόλης

Την Παρασκευή 8-12-23 οι Γ’ και Δ’ τάξεις του σχολείου μας επισκέφτηκαν το Μουσείο Πόλης του Βόλου για να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα “10+ ιστορίες” Ο φιλόξενος χώρος ,τα πολλά εκθέματα του μουσείου, τα διαδραστικά παιχνίδια και  η χρήση πολυμέσων κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των μαθητών και τους χάρισε μια αξέχαστη εμπειρία.

4ος κύκλος Εργαστηρίων Δεξιοτήτων Γ’ τάξη

Ο τέταρτος και τελευταίος κύκλος στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων για το σχολικό έτος 2022-2023 ήταν ο κύκλος : Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη& Πρωτοβουλία – Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- γνωριμία με επαγγέλματα. Επιλέξαμε ένα πρόγραμμα με τίτλο: ‘’ Δημιουργία Διαφήμισης’’. Οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες, έπρεπε να δημιουργήσουν μια αφίσα/ διαφήμιση ενός φανταστικού πρώιόντος της επιλογής τους. […]

3ος κύκλος Εργαστήρια Δεξιοτήτων Γ΄τάξη

Ο τρίτος κύκλος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων εντάσσεται στην θεματική Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα. Ο τίτλος του προγράμματος για την Γ΄τάξη ήταν ‘Ολοι μαζί στη σχολική ζωή’’. Κυρίως ασχοληθήκαμε με τις δεξιότητες της επικοινωνίας και της ενσυναίσθησης. Η έννοια της ενσυναίσθησης περιγράφει ουσιαστικά, σύμφωνα με τη σύγχρονη νευροψυχολογία, την ικανότητά μας να μοιραζόμαστε […]

Εργαστήρια Δεξιοτήτων Γ΄τάξη, 2ος θεματικός κύκλος

Ο δεύτερος θεματικός κύκλος των εργαστηρίων δεξιοτήτων για την Γ΄τάξη, είχε την ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ:ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ , Γνωρίζω το σώμα μου-σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, με θέμα προγράμματος «Το σώμα μου: ένα θαύμα που αγαπώ, φροντίζω και προστατεύω». Στόχος του προγράμματος είναι «η ενδυνάμωση των παιδιών για να αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν θετικά […]

Εργαστήρια Δεξιοτήτων Γ΄τάξη σχ. έτος 2022

Ο πρώτος κύκλος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων είχε ως θέμα ‘’Με τα ζώα έτσι κι αλλιώς’’ από τον θεματικό κύκλο Φροντίζω το περιβάλλον – Παγκόσμια & τοπική πολιτιστική κληρονομιά. Σκοπός του προγράμματος είναι η βελτίωση γνώσεων, στάσεων και αξιών, κυρίως όμως δεξιοτήτων των μαθητών/τριών σε σχέση με τα ζώα.