Στατιστικά

Articles View Hits
64934

Βρίσκονται τώρα μαζί μας

We have 74 guests and no members online

Σχολικό Ραδιόφωνο

Οι μαθητές του Γυμνασίου Εκάλης σε συνεργασία με τους μαθητές του Γυμνασίου-Λυκείου Καμπάνη Κιλκίς έχουν δημιουργήσει το πρώτο μαθητικό ραδιόφωνο στην Ελλάδα. Εκπέμπουν καθημερινά 24 ώρες το 24ωρο με ενημερωτικές και ψυχαγωγικές εκπομπές.

Συντονιστείτε!

Ετήσιος Προγραμματισμός 2014 - 2015

Ετήσιος Προγραμματισμός[1] του 1ου Δ.Σχ. Αρτέμιδας Άνω Λεχωνίων

Σχολικό Έτος  2014-15

Διδακτικές επισκέψεις ανά τάξη[2] (εδώ αναφέρετε τις επισκέψεις που  έχετε σχεδιάσει ανά τάξη, ακόμη και αν δεν έχετε προσδιορίσει την ακριβή ημερομηνία, κάτι το οποίο γίνεται λεπτομερώς κάθε φορά που καταθέτετε τον τριμηνιαίο προγραμματισμό)

Α΄τάξη

  • Λαογραφικό Μουσείο Κίτσου Μακρή    20/11//2014
  • ΚΔΑΠ Κάτω Λεχωνίων Πρόγραμμα: «Χριστός Γεννάται,δοξάσετε. Η απεικόνιση της γέννησης στη Βυζαντινή, Μεταβυζαντινή και Ευρωπαϊκή τέχνη» 20/ 11/2014
  • Μουσείο Φυσικής Ιστορίας  25/2/2015
  • Πηγές και όχθες χειμάρου  στα Άνω Λεχώνια 26/2/2015
  • ΚΔΑΠ Κάτω Λεχωνίων Πρόγραμμα: «Μια μέρα στο βασίλειο των ζώων» 4/2015

 

Β΄ τάξη

  • Λαογραφικό Μουσείο Κίτσου Μακρή    20/11/2014
  • ΚΔΑΠ Κάτω Λεχωνίων Πρόγραμμα: «Χριστός Γεννάται,δοξάσετε. Η απεικόνιση της γέννησης στη Βυζαντινή, Μεταβυζαντινή και Ευρωπαϊκή τέχνη» 20/ 11/2014
  • Μουσείο Φυσικής Ιστορίας 25/2/2015
  • Πηγές και όχθες χειμάρου  στα Άνω Λεχώνια 26/2/2015
  • ΚΔΑΠ Κάτω Λεχωνίων Πρόγραμμα: «ΚΔΑΠ Κάτω Λεχωνίων Πρόγραμμα: «Μια μέρα στο βασίλειο των ζώων»   4/2015

 

Γ΄ τάξη

  • Μουσείο ελιάς στην Άνω Γατζέα  14/10/2014
  • ΚΔΑΠ Κάτω Λεχωνίων Πρόγραμμα: «Σ΄αγαπώ σαν το αλάτι», ιστορία της διατροφής από τα προϊστορικά χρόνια ως σήμερα. 28/11/2014
  • Εργαστήριο  ΑΜΕΑ     2/2015
  • Κέντρο Κεραμικής Μαλάκι     4/2015
  • ΚΔΑΠ Κάτω Λεχωνίων Πρόγραμμα: «Το αλφαβητάρι της θάλασσας» 20/3/2015
  • Επίσκεψη στο κτήμα Ηλιοτρόπιο στην Άλλη Μεριά  5/2015

 

 

Δ΄ τάξη

  • Μουσείο ελιάς στην Άνω Γατζέα  14/10/2014
  • ΚΔΑΠ Κάτω Λεχωνίων Πρόγραμμα: «Σ΄αγαπώ σαν το αλάτι», ιστορία της διατροφής από τα προϊστορικά χρόνια ως σήμερα. 28/11/2014
  • Τοπική εφημερίδα της πόλης     12/12/2014
  • Mουσείο Φυσικής Ιστορίας: Τα ορυκτά αγκαλιάζουν τη ζωή μας   4/2/2015

 

  • Αθανασάκειο Αρχαιολογικό Μουσείο στο Βόλο    3/2015
  • Κέντρο Κεραμικής Μαλάκι     4/ 2015
  • ΚΔΑΠ Κάτω Λεχωνίων Πρόγραμμα: «Το αλφαβητάρι της θάλασσας» 20/3/2015
  • Επίσκεψη στο κτήμα Ηλιοτρόπιο στην Άλλη Μεριά  5/2015

 

 

Ε΄ τάξη

  • Επίσκεψη στο Γυμναστικό Σύλλογο Βόλου 12/11/2014
  • Επίσκεψη στο εργαστάσιο ΕΨΑ 27/11/2014
  • ΚΔΑΠ Κάτω Λεχωνίων Πρόγραμμα: «Χριστός Γεννάται, δοξάσετε. Η απεικόνιση της γέννησης στη Βυζαντινή, Μεταβυζαντινή και Ευρωπαϊκή τέχνη». 10/12/2014
  • Mουσείο Φυσικής Ιστορίας: Τα ορυκτά αγκαλιάζουν τη ζωή μας   4/ 2/2015
  • Αθανασάκειο Αρχαιολογικό Μουσείο στο Βόλο     3/2015
  • Το Βυζαντινό Μουσείο Θεσσαλονίκης    5/2015

 

Στ΄

τάξη

  • Επίσκεψη στο Γυμναστικό Σύλλογο Βόλου 12/11/2014
  • Επίσκεψη στο εργαστάσιο ΕΨΑ 27/11/2014
  • ΚΔΑΠ Κάτω Λεχωνίων Πρόγραμμα: «Χριστός Γεννάται, δοξάσετε. Η απεικόνιση της γέννησης στη Βυζαντινή, Μεταβυζαντινή και Ευρωπαϊκή τέχνη» 12/2014
  • Mουσείο Φυσικής Ιστορίας: Τα ορυκτά αγκαλιάζουν τη ζωή μας   4/2/2015
  • Αθανασάκειο Αρχαιολογικό Μουσείο στο Βόλο     3/2015
  • Το Βυζαντινό Μουσείο Θεσσαλονίκης 5/2015

 

Παιδαγωγικές συναντήσεις των εκπαιδευτικών για θέματα αγωγής και αξιολόγησης των μαθητών[3] (εδώ αναφέρετε γενικά τον αριθμό των συναντήσεων που  έχετε σχεδιάσει σε επίπεδο Συλλόγου Διδασκόντων καθώς και τις θεματικές, ακόμη και αν δεν έχετε προσδιορίσει την ακριβή ημερομηνία, κάτι το οποίο γίνεται λεπτομερώς κάθε φορά που καταθέτετε τον τριμηνιαίο προγραμματισμό)

 

1η παιδαγωγική συνάντηση: 27/ 10/2014 με θέμα: Αντιμετώπιση δυσκολιών μέσα στις τάξεις

 

2η παιδαγωγική συνάντηση: 17 11/2014 με θέμα: Προγραμματισμός δράσεων και θέματα προόδου μαθητών

 

3η Παιδαγωγική συνάντηση: 30/1/2015 με θέμα: Προγραμματισμός επόμενων δράσεων και θέματα αγωγής και αξιολόγησης μαθητών

 

4η Παιδαγωγική συνάντηση: 24/3/2015 με θέμα: Προγραμματισμός επόμενων δράσεων και θέματα αγωγής και αξιολόγησης των μαθητών

 

5η Παιδαγωγική Συνάντηση: 4/5/2015 με θέμα: Προγραμματισμός επόμενων δράσεων και θέματα αγωγής και αξιολόγησης των μαθητών

 

6η Παιδαγωγική Συνάντηση: 11/6/015. Τελική αξιολόγηση των μαθητών. Λήξη σχολικής χρονιάς

 

Παιδαγωγικές συναντήσεις των εκπ/κών με τους γονείς[4] (εδώ αναφέρετε τον αριθμό των συναντήσεων (σύνολο έτους) που  έχετε σχεδιάσει κατά τάξη καθώς και τη θεματική, ακόμη και αν δεν έχετε προσδιορίσει την ακριβή ημερομηνία, κάτι το οποίο γίνεται λεπτομερώς κάθε φορά που καταθέτετε τον τριμηνιαίο προγραμματισμό)

Α΄ τάξη

 

1/10/2014: Συνάντηση με τους γονείς των μαθητών με θέμα το ωρολόγιο πρόγραμμα, καθώς και για κάθε θέμα που αφορά τη λειτουργία του σχολείου, τη διδακτική πράξη, τη συμμετοχή των παιδιών στη μαθησιακή λειτουργία, την οργάνωση της τάξηςκαι τις απαιτήσεις του σχολείου, Ενημέρωση για το Ολοήμερο σχολείο.

 

12/11/2014: Ενημέρωση των γονέων

 

17/12/2014: Ενημέρωση των γονέων μετά τη λήξη του Α΄ Τριμήνου για θέματα που αφορούν την αξιολόγηση των μαθητών και χορήγηση ελέγχων προόδου.

 

11/2/2015: Ενημέρωση των γονέων

 

18/3/2015: Ενημέρωση γονέων μετά τη λήξη του Β΄ τριμήνου για τη σχολική εργασία και την πρόοδο των παιδιών τους.

 

15/6/2015: Ενημέρωση των γονιών για τη τελική αξιολόγηση. Τίτλοι Προόδου.

 

Β΄ τάξη

 

1/10/2014: Συνάντηση με τους γονείς των μαθητών με θέμα το ωρολόγιο πρόγραμμα, καθώς και για κάθε θέμα που αφορά τη λειτουργία του σολείου, τη διδακτική πράξη, τη συμμετοχή των παιδιών στη μαθησιακή λειτουργία, την οργάνωση της τάξηςκαι τις απαιτήσεις του σχολείου, Ενημέρωση για το Ολοήμερο σχολείο.

 

12/11/2014: Ενημέρωση των γονέων

 

17/12/2014: Ενημέρωση των γονέων μετά τη λήξη του Α΄Τριμήνου για θέματα που αφορούν την αξιολόγηση των μαθητών και χορήγηση ελέγχων προόδου.

 

11/2/2015: Ενημέρωση των γονέων

 

18/3/2015: Ενημέρωση γονέων μετά τη λήξη του Β΄ τριμήνου για τη σχολική εργασία και την πρόοδο των παιδιών τους.

 

15/6/2015: Ενημέρωση των γονιών για τη τελική αξιολόγηση. Τίτλοι Προόδου.

Γ΄ τάξη

 

1/10/2014: Συνάντηση με τους γονείς των μαθητών με θέμα το ωρολόγιο πρόγραμμα, καθώς και για κάθε θέμα που αφορά τη λειτουργία του σολείου, τη διδακτική πράξη, τη συμμετοχή των παιδιών στη μαθησιακή λειτουργία, την οργάνωση της τάξηςκαι τις απαιτήσεις του σχολείου, Ενημέρωση για το Ολοήμερο σχολείο.

 

12/11/2014: Ενημέρωση των γονέων

 

17/12/2014: Ενημέρωση των γονέων μετά τη λήξη του Α΄Τριμήνου για θέματα που αφορούν την αξιολόγηση των μαθητών και χορήγηση ελέγχων προόδου.

 

11/2/2015: Ενημέρωση των γονέων

 

 

18/3/2015: Ενημέρωση γονέων μετά τη λήξη του Β΄ τριμήνου για τη σχολική εργασία και την πρόοδο των παιδιών τους.

 

15/6/2015: Ενημέρωση των γονιών για τη τελική αξιολόγηση. Τίτλοι Προόδου.

Δ΄ τάξη

 

1/10/2014: Συνάντηση με τους γονείς των μαθητών με θέμα το ωρολόγιο πρόγραμμα, καθώς και για κάθε θέμα που αφορά τη λειτουργία του σολείου, τη διδακτική πράξη, τη συμμετοχή των παιδιών στη μαθησιακή λειτουργία, την οργάνωση της τάξηςκαι τις απαιτήσεις του σχολείου, Ενημέρωση για το Ολοήμερο σχολείο.

 

12/11/2014: Ενημέρωση των γονέων

 

 

17/12/2014: Ενημέρωση των γονέων μετά τη λήξη του Α΄Τριμήνου για θέματα που αφορούν την αξιολόγηση των μαθητών και χορήγηση ελέγχων προόδου.

 

11/2/2015: Ενημέρωση των γονέων

 

 

18/3/2015: Ενημέρωση γονέων μετά τη λήξη του Β΄ τριμήνου για τη σχολική εργασία και την πρόοδο των παιδιών τους.

 

15/6/2015: Ενημέρωση των γονιών για τη τελική αξιολόγηση. Τίτλοι Προόδου.

Ε΄ τάξη

 

1/10/2014: Συνάντηση με τους γονείς των μαθητών με θέμα το ωρολόγιο πρόγραμμα, καθώς και για κάθε θέμα που αφορά τη λειτουργία του σολείου, τη διδακτική πράξη, τη συμμετοχή των παιδιών στη μαθησιακή λειτουργία, την οργάνωση της τάξηςκαι τις απαιτήσεις του σχολείου. Ενημέρωση για το Ολοήμερο σχολείο.

 

12/11/2014: Ενημέρωση των γονέων

 

17/12/2014: Ενημέρωση των γονέων μετά τη λήξη του Α΄Τριμήνου για θέματα που αφορούν την αξιολόγηση των μαθητών και χορήγηση ελέγχων προόδου.

 

11/2/2015: Ενημέρωση των γονέων

 

 

18/3/2015: Ενημέρωση γονέων μετά τη λήξη του Β΄ τριμήνου για τη σχολική εργασία και την πρόοδο των παιδιών τους

 

15/6/2015: Ενημέρωση των γονιών για τη τελική αξιολόγηση. Τίτλοι Προόδου.

Στ΄ τάξη

 

1/10/2014: Συνάντηση με τους γονείς των μαθητών με θέμα το ωρολόγιο πρόγραμμα, καθώς και για κάθε θέμα που αφορά τη λειτουργία του σολείου, τη διδακτική πράξη, τη συμμετοχή των παιδιών στη μαθησιακή λειτουργία, την οργάνωση της τάξηςκαι τις απαιτήσεις του σχολείου. Ενημέρωση για το Ολοήμερο σχολείο.

 

12/11/2014: Ενημέρωση των γονέων

 

17/12/2014: Ενημέρωση των γονέων μετά τη λήξη του Α΄ Τριμήνου για θέματα που αφορούν την αξιολόγηση των μαθητών και χορήγηση ελέγχων προόδου.

 

11/2/2015: Ενημέρωση των γονέων

 

18/3/2015: Ενημέρωση γονέων μετά τη λήξη του Β΄ τριμήνου για τη σχολική εργασία και την πρόοδο των παιδιών τους.

 

15/6/2015: Ενημέρωση των γονιών για τη τελική αξιολόγηση. Τίτλοι σπουδών.

Δράσεις του Σχολείου για την πρόληψη της σχολικής βίας και του εκφοβισμού[5] (εδώ αναφέρετε γενικά τις  δράσεις που  σχεδιάζετε  σε επίπεδο σχολείου)

 

  1. Σε Συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης κατά των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της ψυχοκοινωνικής Υγείας του Ν. Μαγνησίας «Πρόταση Ζωής» - ΟΚΑΝΑ  θα πραγματοποιηθεί δράση με την επιμέλεια των εκπαιδευτικών  Τσούπρο Θεόδωρο και Παπαϊωάννου Βασιλική, για την πρόληψη της παιδικής επιθετικότητας. Πιο συγκεκριμένα θα πραγματοποιηθεί το πρόγραμμα «Σπίτι Παιδιών», στο Ολοήμερο πρόγραμμα του σχολείου και παρουσίασή του και στο πρωϊνό πρόγραμμα.

 

Δράση /Κοινωνικό Σχολείο. 12 /12/2014

 

 

2.          Σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο θεσσαλίας  στα πλαίσια της Πρόληψης της σχολικής βίας, δράση με ομιλία σε μαθητές και γονείς με θέμα «Εθισμός - Διαδίκτυο και Κίνδυνοι» με την επιμέλεια του εκπ/κού Πληροφορικής Κοτσόπουλο Αθανάσιο (ειδίκευση στην  “Ασφάλεια  H/Y” ) και της Δ/ντριας του σχολείου. Θα πραγματοποιηθεί παρουσίαση και θα δοθεί συνοδευτικό εκπαιδευτικό υλικό σε μαθητές και γονείς.

 

Δράση / Kοινωνικό Σχολείο. 6/3/2015

 

 

 

 

Προαιρετικά Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων π.χ. πολιτιστικού ή ιστορικού περιεχομένου (σύμφωνα με τα Π.Δ. 200 & 201 στα πλαίσια της σχολικής ζωής[6] (εδώ αναφέρετε γενικά τα προγράμματα που  έχετε σχεδιάσει σε επίπεδο σχολείου)

 

  • H εκπαιδευτικός Π.Ε. Χατζούλη Αικατερίνη ( Π.Ε.16.01) αναλαμβάνει να υλοποιήσει το πολιτιστικό πρόγραμμα «Παραδοσιακά τραγούδια και έθιμα του κόσμου», με ακρόαση και εκτέλεση τραγουδιών από διάφορες χώρες, με μουσικοκινητικά παιχνίδια, με μιμήσεις ρυθμικών μοτίβων και απλά ostinati), πάνω σε παραδοσιακές μουσικές άλλων ξένων χωρών. Συζήτηση για το στοιχείο της διαπολιτισμικότητας και της νοοτροπίας ανθρώπων ξένων χωρών, καταθέσεις και μαρτυρίες αλλοδαπών μαθητών για τη χώρα τους. Συνεργαζόμενοι εκπαιδευτικοί: Κανούτα Ευαγγελία  (Π.Ε.06) και Τσούπρος θεόδωρος (Π.Ε. 70)

  • Εκδήλωση για τη μνήμη της Μικρασιατικής Καταστροφής. Παρουσίαση των ιστορικών γεγονότων, πλαισιωμένων video και με εκθέσεις φωτογραφίας . Υπεύθυνη εκπαιδευτικός Μπαλαμπάνη Πανταζούλα.  ( Γ ΄ Τρίμηνο  5/5/2015)

 

  • Γενικές δράσεις του Σχολείου (εδώ αναφέρετε προαιρετικά και γενικά τις υπόλοιπες δράσεις π.χ. ενδοσχολικές επιμορφώσεις, αθλητικές, περιβαλλοντικές που πιθανόν σχεδιάζετε  σε επίπεδο σχολείου)

 

  • Στα πλαίσια του κοινωνικού σχολείου προγραμματίζονται δράσεις  “ Kids Athletic” στις 21/10/2014. Δράση/ Κοινωνικό Σχολείο

 

  • Στα πλαίσια του κοινωνικού σχολείου θα πραγματοποιηθεί ενδοσχολική δράση την Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014 με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα κατά της παχυσαρκίας. Συνεργασία με την διαιτολόγο από το Κέντρο Υγείας Αργαλαστής κα. Νέλλη Χονδρογιάννη και ομιλία με θέμα την Υγιεινή Διατροφή. Θα δοθεί στους μαθητές του σχολείου Υγιεινό Πρωϊνο με τη συνδρομή του Συλλόγου Γονέων

Δράση /Κοινωνικό σχολείο

 

  • Ενδοσχολική επιμόρφωση σε διασχολικό επίπεδο με ομάδα σχολείων (2ο Κάτω Λεχωνίων, 2ο Μηλεών, Καλά Νερά,1ο Αγριάς,7ο Δ.Σ.Βόλου) από τον καθηγητή του Τμήματος Ειδικής Αγωγής Καραπέτσα Αργύρη με θέμα: «Προβλήματα συμπεριφοράς μαθητών στη τάξη και τρόποι αντιμετώπισής τους».

 

  • Στα πλαίσια του προγράμματος «Περιβαλλοντικές δράσεις», δημιουργία σχολικού Λαχανόκηπου από τους μαθητές της Ε΄τάξης. Δράση /Κοινωνικό Σχολείο.

 

 

  • Συμμετοχή των τάξεων Ε΄και ΣΤ΄ στο μαθηματικό διαγωνισμό της μαθηματικής εταιρείας.

 

  • Συμμετοχή σε διασχολικά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου, καλαθοσφαίρισης χειροσφαίρισης που διοργανώνει ο αθλητικός οργανισμός του Δήμου Βόλου.

 

 

  • Αντιστάθμιση και υποστήριξη των μαθητών με ενισχυτική διδασκαλία από τον εκπαιδευτικό Τσούπρο Θεόδωρο.

 

 

  • Συνεργασία  με την Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας και Β. Σποράδων με τη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας, για τη διοργάνωση ομιλίας με θέμα  «Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία των παιδιών» από Κοινωνική Λειτουργό – Ψυχολόγο.

 

 

Βόλος, 15/10/2014

Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ

 

Διομήτσα Ευλαλία

Επισημαίνεται ότι στον Ετήσιο Προγραμματισμό, κάθε σχολική μονάδα,  μπορεί να καταγράψει και ο,τιδήποτε άλλο δεν έχει προβλεφθεί από τις παραπάνω θεματικές και κρίνει σκόπιμο να ενημερώσει τον/την Σχολικό/ή Σύμβουλο



[1] (άρθρο 11,παρ 1α, ΠΔ. 201/98)

[2] Ο εκπαιδευτικός κάθε τάξης συμπληρώνει τους  χώρους που θα επισκεφτεί όλη τη σχολική χρονιά  (άρθρο 13, παρ 3γ,  ΠΔ. 201/98)

[3] (άρθρο 11,παρ 1α, ΠΔ. 201/98)

[4] (άρθρο 11,παρ 1α, ΠΔ. 201/98)

[5] Αριθ. Πρωτ. Φ. 12/390/92065/Γ1/13-06-2014

 

[6] Εγκύκλιος-απάντηση 184060 /Γ1/02.12. 2013 και Αριθ. Πρωτ. Φ. 12/390/92065/Γ1/13-06-2014